onsdag 12 juni 2013

Ninni recenserar

Nu har också Ninni, en av skribenterna på genusdebatten.se, recenserat Café Rättvisan:

"När man sitter på denna sida debatten i denna verklighetsfrånvända och faktiskt riktigt obehagliga tid och det känns så där tungt, ni vet? Så där så man upplever ”Jag orka bara inte en enda galenskap till….” Det är då, just då, man ska ha Café Rättvisan i sin hand. [...] Det är medicin för själen att kunna skratta åt eländet när detta blir för tungt att bära."

Hela recensionen finns här.

Jag passar också på att lägga med ett omdöme från en nybliven FB-vän:

"Lova att skriva fler böcker!! 'Café Rättvisan' fick mig att garva högt [...]".

Jag kommer med stor sannolikhet att skriva fler böcker och det är till stor del därför jag uppdaterar denna blogg och kommenterar andra bloggar så sällan numera. Prognosen är att jag fortsätter att ligga rätt lågt resten av året. Desto mer gläder det mig att så många andra hänger i och fortsätter kätteriet mot statsreligionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar